head-4-12-15

sirndipiti

Sojourn...

..so it's a journey...with "friends only" welcome to most of it


Previous Entry Share Next Entry
head-4-12-15
sirndipiti

on the (short) road...

..i have escaped to the library -- it's peaceful here -- there's a coffee bar, a bathroom, just a shitload of books and magazines, net connections -- aaaannd, no one has bothered me since i arrived ;-) -- 3 cheers for libraries: hip hip_________ hip hip _________ hip hip _______ -- good kids, very good, thanks for your help ...

  • 1
hurray! hooorah! houris!

;-) thanks for your help, wee -- every hooray counts!

MY library has no water and the AC is broken. it's not a happy place.

ewwww, your library should be condemned -- you should start a help our library group (when you're in the neighborhood, you're welcome to drop in here ;-)

yaaay! it's Ed being cheery! i love it when Ed is cheery.. :D

yay! so does ed! he hates to be a whiner

So, you can drink coffee until the urge hits--and then park yer ass in the john with a "shitload" of books and magazines? LOL.

Take the Glade next time, M'Kay? ;Þ

..or when someone disturbs my peace, i can shit on their books and magazines, piss on their coffee bar, take a nice bath and escape any retribution through my net connections...

Hoorah! I like libraries. When I'm in London I often go to the British Library which is great. Reminds me of Indiana Jones, and the Mummy films ;-) One of the treasures in there is The Magna Carta, dating from 1215.

A coffee bar... in the library!
Sheesh. Must be nice!

heh, yeah it is -- trying to compete with borders and barnes and nobles -- but they have a ways to go yet :)

OMG.....a coffee bar in the library? I'd be in heaven! I spend 2 to 3 hours at a time maybe 3 days a week at Barnes & Knoble (do you have those there?) on the big, comfy couches with my Toffee Nut Latte from the Starbucks next door! What kind of books do you like to read?

yup we have a barnes and a borders both only about a mile away

i read a lot of detective type novels or medical mysteries and an occasional science related book -- also like to get books on tape or cd

Sounds like Mark's type of books!

glad you found a time slot of peace and quiet.

sometimes ya just gotta think outside the little boxes made of ticky-tacky :)

  • 1
?

Log in

No account? Create an account